Eerste dagen in Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob en Renee - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob en Renee - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Bangkok!

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Rob en Renee

09 November 2013 | Thailand, Bangkok

Pffffffff we zijn er! Het heeft allemaal wat langer geduurd dan verwacht maar zijn dan eindelijk op onze eerste bestemming: BANGKOK! De vlucht ging opzich wel goed, mie kregen we al meteen om 1 uur smiddags en voor ontbijt kregen we (3x raden ;)) Rijst! Ook konden we languit liggen omdat de stoelen naast ons vrij waren, dat was ook een pluspunt. Geen vertraging gelukkig, maar toen! Kwamen we op Bangkok aan en lagen onze backpacks nog in Kuala Lumpur, waar we een overstap hadden. Helemaal niet handig dus. Na lang wachten en veel geregel en half thais/engels gepraat te hebben moesten we maar naar ons hotel gaan en dan zou onze bagage die middag nog gebracht worden. Helaas was dit niet het geval en werd het natuurlijk op zn thais; de volgende dag.. Op het vliegveld stond ook nog Mon met het haar dochter te wachten en die heeft ons met de trein/metro/taxi naar het hotel gebracht. Super leuk om Mon hier in Thailand te zien! Vandaag hebben we geregeld dat we maandag naar Koh Phanghan vliegen, op naar de relax-stand! Want hier in Bangkok gaat dat niet echt lukken met taxi's die je van je slippers rijden en mannetjes die 'taxi, taxi?!' 'tuk tuk?!' 'ping-pong?!' en 'massaaaaaaage?!' in je oor roepen ;). Wel weer heel leuk om hier te zijn! Verder staat voor deze dagen nog op de planning, de weekendmarkt (chatuchak ;)) tempels bekijken, met de ferrie over de klongs crossen en natuurlijk zwemmen op het dakterras!
Doeeeeeii ( of op zn thais gezegd, KAPKUMKAP :) !!)

• 09 November 2013 - 09:37

Franca :

hoi rob en renee

leuk om jullie reisverslag te lezen.
    hopelijk hebben jullie de rugzak inmiddels ontvangen.
    morgen dus naar een relax-strand.....wij zijn ook aan het strand, de banjaard, ook relaxed maar minder mooi weer als daar. hetzelde huis rob als we waar vroeger naar gingen. geniet van al het moois daar. een dikke knuffel van ons, gerard en mama

• 09 November 2013 - 13:00

Marjan:

Hee wereldreizigers! Fijn dat de bagage toch nog terecht is gekomen! De kop is eraf, zullen we maar zeggen;-)) Gelukkig goed aangekomen. Dat is het belangrijkste. Leuk dat Mon met haar dochter jullie hebben opgehaald. In gedachten maken we de herrie, drukte en honderden vragen aan jullie natuurlijk hier mee haha. Met jullie doggie Luna en poessie Bowie is het heel gezellig bij ons! Ze kunnen mooi snacht met onze poes Monky met elkaar in de woonkamer blijven. Wel even kranten op de bank gelegd en haakje op de deur!
    Die Typhoon Haiyan trekt van de Filipijnen naar Vietnam. Komt zondagochtend binnen in centraal Vietnam naar verwachting. Blijf het zelf ook volgen op jullie telefoon! Over land neemt de kracht van de typhoon af dus hopelijk gaat het allemaal meevallen. Heel veel plezier en we wachten jullie berichten weer af. Veel liefs van ons allemaal en een speciale knuffel van Sam, Luna en Bowie! Liefs, Marjan

• 10 November 2013 - 00:10

Wilhelmine:

fijn, dat jullie (ondanks de backpack ) goed zijn aangekomen,
    Sam heeft zich vandaag bij ons goed vermaakt.

Lekker buiten zwemmen, dat lijkt me nu ook wel wat hebben !

lieve groetjes, oma W

• 10 November 2013 - 21:26

Karlijn:

Hoi Rob en Renee,
    wow wat een heerlijk vooruitzicht nog... lekker gaan en staan waar jullie willen.
    Net getrouwd en dan zo 'n huwelijksreis, gaaf!
    Lekker eten, lekkere temperatuur, elkaar, tijd, gewoon ff niks moeten.
    Hopelijk ontmoeten jullie veel leuke mensen, met nieuwe verhalen zodat je telkens opnieuw kan bepalen welke kant je op wilt. Enne by the way..... het is hier echt herfst! Het regent en waait veel. Bowie ligt lekker te spinnen op de verwarming en Luna raast door de herfstbladeren in de tuin. En Monki, onze eigen poes, lijkt het ook erg knus te vinden.
    We zijn benieuwd naar jullie belevenissen!
    Liefs Karlijn

• 10 November 2013 - 23:48

Wilhelmine:

we hebben ons aangemeld Rob en Renee,

fijne week op het strand, succes met de reis daar naar toe ! g en w

• 12 November 2013 - 09:22

Sandra:

Hey Renee en Rob, gelukkig alles goed gekomen en nu eerst even bijtanken op Koh Phanghan, ziet er prachtig uit waar jullie zitten :-)) en idd. leuk dat Mon jullie opgehaald heeft. Die kan jullie wel even wegwijs maken hihi
    Oke zoals je ziet, heb ik me ingeschreven en zie ik de mailtjes wel verschijnen als jullie weer een belevenis hebben geplaatst ;-) Liefs Sandra

• 13 November 2013 - 23:22

Caroline:

Hoi Rob en Renee,
    Klinkt spannend en herkenbaar de start. Toen ik voor 2 maanden naar Brazilie ging op mijn 22e ,was mij bagage ook halverwege achter gebleven. Gelukkig ook bij jullie goed gekomen.
    Leuk om jullie een beetje te kunnen volgen.
    Geniet ervan. Hier waait de wind door de bomen en neemt de sinterklaas spanning al toe.
    Voor jullie klinkt dit inmiddels als verwegistan....
    Groetjes, Caroline en de andere Eltings